Employer Branding . Step by step!!

Budowanie wizerunku pracodawcy.

Wciąż nasłuchujemy o motywacji pracowników, talentach, ukierunkowaniu na właściwy tor. Ale czy zdajemy sobie sprawę że nasze wysiłki niezależnie od nakładu finansowego mogą być mizerne. Czy można wykształtować lubienie pracodawcy, który płaci minimalną, a w wolnym czasie wysyła na przymusowe szkolenia motywacyjne? Polskie firmy długo przekonywały się do inwestycji w pracowników, niektóre wciąż idą własną sieczką oszczędzania na kompetencjach interpersonalnych pracowników. Niektórzy się zdziwią, ale wciąż można spotkać pracownika który lojalnie służy od 7 lat, a wciąż nie był na żadnym szkoleniu. Czy to lenistwo pracodawcy, czy może oszczędna technika  skupiona na zyskach. Ba,  nadal można spotkać przekonanie ze pracownik nieświadomy, nie ma świadomych potrzeb pogłębiania wiedzy i kompetencji. Cóż, możemy mieć nadzieję że świat się zmienia, a świadomość pojmowania ludzi jako zasobów, jest coraz szersza.

Z ostatnich badań Instytutu Gallupa wynika, aby organizacje były bardziej opłacalne, wydajne, zorientowane na klienta i dynamicznie rozwijały się, pracownicy powinni identyfikować się z firmą i czuć się za nią odpowiedzialni na równi z zarządem bądź właścicielami.

Jak dać się polubić przez pracowników?

Jak wyrobić markę i przyciągnąć pracowników?

Jak wizerunek pracodawcy budują pracownicy?

Trudne pytania ? Świadome odpowiedzi!!

Zapraszam w każdy poniedziałek informacje o Employer Brandingu!!

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *