PR – Public Relations

Public Relations to zarządzanie relacjami firmy z otoczeniem. PR jest tym, co inni mówią o organizacji, w przeciwieństwie do reklamy, która jest tym, co firma sama mówi o sobie. W gospodarce XXI wieku najcenniejsza jest informacja, a skutecznie działać na rynku mogą tylko firmy sprawnie zarządzające komunikacją. A do tego potrzebna jest dobrze zaplanowana strategia spójna z misją i wizją firmy.

DORADZTWO

  • Tworzenie kompleksowych strategii PR
  • Projektowanie kampanii informacyjnych
  • Zarządzanie kryzysowe
  • Kreowanie wizerunku
  • Audyty komunikacyjne
  • Prowadzenie biura prasowego

PR KORPORACYJNY

  • Relacje z mediami
  • Strategie odpowiedzialności społecznej
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Employer Branding
  • Księga znaków

E-PR

  • Koncepcje serwisów WWW
  • E-media relations
  • Prowadzenie biura prasowego
  • Przygotowanie i dystrybucja komunikatów prasowych skierowanych do mediów internetowych.