Kiedy coaching dla firm??

COACHING

Coaching to proces intensywnej pracy, dzięki której możliwe staje się dotarcie do niewykorzystywanych wcześniej zasobów wewnętrznych i zewnętrznych – zdolności, talentów, sojuszników, sprzymierzeńców.

Kiedy Coaching?

Gdy strategiczny dla organizacji pracownik:

  1.  awansuje
  2. podejmuje nowe obowiązki
  3. zarządza większą ilością podwładnych
  4. jest oddelegowany do nowego oddziału, regionu
  5. przyjmuje na siebie zbyt wiele obowiązków
  6. ujawnia opór przed podejmowaniem niepopularnych decyzji
  7.  jest nadmiernie krytyczny
  8. jest zbyt drobiazgowy w kontrolowaniu
  9. musi się przygotować do szczególnie ważnego dla firmy/działu wydarzenia
  10. nie potrafi delegować zadań

 

lub gdy w firmie zachodzą istotne zmiany, np.:

 

  1. fuzja, aneksja  firm i zmiany kulturowe w ramach zarządzanych struktur
  2. zmiany technologiczne i związane z nimi nowe wymagania
  3. przyspieszenie rozwoju firmy/działu
  4. objęcie działaniem firmy nowych obszarów
  5. zmiany w sposobie działania czy zarządzania wewnątrz firmy/działu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *